Participem al 34è Girona Film Festival

Els dies 8 i 9 de novembre, uns quants grups del centre van participar en el Festival de Cinema per a Infants i Joves, una secció creada en el marc del Girona Film Festival per donar un espai al públic juvenil. Els alumnes, un cop van veure els diversos curtmetratges seleccionats per a la seva franja d’edat, van haver de votar quin era el que més els agradava, i aquest any els guanyadors han estat Hamelin (en la categoria adreçada al primer cicle d’ESO) i La meute (en la categoria segon cicle d’ESO i Batxillerat).

Aquesta iniciativa, en la qual aquest any hi han participat més de 8.000 alumnes de les comarques de Girona i Barcelona, va néixer amb l’objectiu d’acostar una altra mena de cinema als infants i joves i per potenciar el seu sentit crític envers les creacions audiovisuals.

Al nostre centre, l’activitat va ser una iniciativa del Departament de Castellà i també hi van participar els alumnes de l’optativa Comunicació Audiovisual de Batxillerat.

Es poden veure els curts al web del Festival.