Conferència al Teatre Jardí de Figueres

El 17 de novembre, els alumnes de 2n de batxillerat dels instituts Monturiol, Muntaner, Olivar Gran, Deulofeu, Vilafant, Castelló d’Empúries, la Jonquera i Llançà, han assistit al Teatre El Jardí a la xerrada de Daniel Roig “Franco, la guerra civil i el franquisme: història i memòria”
Daniel Roig, Doctor en història Contemporània a la Universitat de Barcelona, investigador i col·laborador en diferents mitjans de comunicació, ha analitzat a través de la biografia de Franco la política prèvia a la Guerra Civil.

Aquest acte ha estat organitzat pel Grup de Treball Exili, Deportació i Holocaust en col·laboració amb el @sealtemporda
A l’acte, una alumna de l’Olivar Gran ha presentat el seu treball de recerca. És la història de vida del seu besavi, milicià del POUM, que va marxar al 36 a la guerra i no tornà fins el 44.