Guanyadors del concurs d’oratòria del projecte English Time de l’Alt Empordà

Aquest curs, un grup d’alumnes de 2n ESO del nostre institut ha estat el guanyador del concurs d’oratòria en anglès del projecte English Time de l’Alt Empordà. És el primer any que el concurs s’ha obert a instituts de tota la comarca i hi han participat alumnes de diversos instituts: Ins Vilafant, Ins Narcís Monturiol, La Salle Figueres i l’Institut Escola El Bruel-Empuriabrava, a part de nosaltres. Per participar-hi, els alumnes de 2n i 3r d’ESO van haver de preparar un vídeo. El tema d’enguany era ‘Hosting a guest‘ i els alumnes havien d’escriure un guió sobre alguna situació relacionada amb rebre a casa un hoste d’un altre país, filmar les escenes i editar el vídeo. Els alumnes de 3r d’ESO D, Toni Crumols Casas, Pere Tell Puig i Joaquim Vidal Fort van ser els nostres representants per la categoria de 3r d’ESO, i les alumnes de 2n d’ESO B, Sara Hornos Serrano, Júlia Morales Pifarré, Alícia Pararols Fortes, Ona Solà Vilardaga i Esther Wylomanski Perona hi van participar en la categoria de 2n d’ESO i han estat les guanyadores del concurs.

Moltes felicitats, noies!!