Saló dels Oficis

S’apropa el moment de prendre decisions. Alumnes de 4t d’ESO han assistit al II Saló dels Oficis de Figueres. Aquest espai, ubicat al castell de Sant Ferran,  els ha permès conèixer quins són els estudis postobligatoris que ofereixen els centres educatius de la comarca i tenir contacte amb empreses que els han mostrat l’oferta laboral de la zona. L’objectiu de la sortida era que els alumnes s’adonessin que si decidien estudiar un ofici, podien trobar feina.

A la fira hi havia alguns stands en representació d’estudis que es cursen a l’INS Castelló d’Empúries: 1) un stand dedicat al Cicle Formatiu de Manteniment d’embarcacions d’esbarjo i 2) un stand compartit dels PTT-PFIs Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic i d’Auxiliar de vivers i jardins.