Alae El Hamidi, guanyadora del VIè Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà

Dissabte 11 de juny Alae El Hamidi es va proclamar guanyador del  VIè Concurs d’Oratòria, el qual va tenir lloc a l’Auditori dels Caputxins de Figueres. Juntament amb Tanit Minobis, totes dues alumnes de 4t de l’Institut Castelló d’Empúries, van formar part del grup de 23 semifinalistes seleccionats entre 13 centres de secundària de la comarca.

Després d’una preselecció dins dels diversos instituts participants, entre uns 1200 alumnes de 4t d’ESO, tots els semifinalistes van haver de fer un discurs de tres minuts de durada sobre un dels temes que s’havien preparat amb una antelació de 24 h, i que aquest any eren “Vivim en un món globalitzat” i “Les aparences enganyen”.

Un cop el jurat va seleccionar els cinc finalistes, entre els quals es trobava El Hamidi, aquests van tenir mitja hora per preparar-se la darrera presentació, el títol de la qual va ser “L’afició: entreteniment o esclavitud?”.

Un dels objectius d’aquesta iniciativa és la de promoure l’art de parlar en públic, i s’ha de dir que les dues representats de l’institut van fer un gran paper. La més sincera enhorabona a totes dues!!!!