PREMIS EN EL CONCURS DE CARTELLS DEL DIA MUNDIAL SENSE TABAC 2022

L’alumna Laia Campos de 3r B ha estat premiada en el 21è Concurs de cartells del Dia Mundial Sense Tabac. Ha realitzat el seu cartell a partir de la proposta de la matèria d’Educació Visual i Plàstica. Amb el lema “El tabac: una amenaça per al nostre medi ambient” va dissenyar un dels cartells seleccionats pel jurat.

Les àrees de Benestar Social i de Medi Ambient del Consell Comarcal de l’Alt Empordà han realitzat l’acte d’entrega de premis a la seu del Centre de Recursos Pedagògics de Figueres.

La Mireia Giró de tercer d’ESO del Centre Escolar Empordà és l’autora del cartell guanyador.

La Laia Campos, alumna de l’Institut de Castelló d’Empúries, i la Sílvia Grau, alumna de 1r d’ESO de l’Institut Vilafant, han estat premiades amb un accèssit cadascuna.

Els cartells guanyadors il·lustraran el calendari escolar que s’editarà per al curs vinent i que es repartirà a tots els centres educatius de la comarca.