Visita a l’exposició “Terrats” dels alumnes de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO a l’hora de dibuix han visitat l’exposició “Terrats. Trenta mirades d’un espai in(discret)” a l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries. Hem fet un recorregut per l’exposició i hem dibuixat un esbós d’una de les fotografies que més ens ha agradat.
La mostra es tracta d’un recull de fotografies i textos literaris creats a partir de la proposta de la comissària sobre el tema del terrat. D’una manera lliure cada creador expressa allò que li inspira aquesta paraula i explica, mitjançant la fotografia o la literatura, una obra artística que està exposada a l’entrada i a les sales del primer pis del museu. Les tècniques, tant fotogràfiques com literàries,  són àmplies. Per aquest motiu hi podem veure tota una gran diversitat d’estils d’expressió tant en la forma com en el contingut, d’acord amb el fet que a cada persona un mateix tema li arriba d’una manera diferent. Cal destacar-hi el gran nombre de participants. Hi cal destacar també l’originalitat en la instal·lació que recull aquestes obres abans de veure-les i llegir-les una a una.