Cicle de xerrades amb professionals de la comunicació audiovisual

Aquesta setmana els alumnes de 1r de batxillerat de l’optativa de Comunicació Audiovisual van rebre la visita de Cristina Colls, responsable de comunicació de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries. L’objectiu de la sessió era que els expliqués el dia a dia de la seva feina i que els alumnes coneguessin com es plantegen i gestionen les diverses campanyes de comunicació del consistori.

Aquesta ha estat la primera xerrada del cicle que té programada la matèria per a aquest curs. En total s’ha previst que passin per l’institut un total de vuit professionals del sector audiovisual perquè els alumnes puguin descobrir diverses trajectòries i sortides professionals dins del món de l’audiovisual.

Comunicació Audiovisual és una matèria optativa que forma part del nou currículum de batxillerat i que és el primer any que s’ofereix al centre.