PARTICIPACIÓ AL PROJECTE BÒLIT

Els alumnes de 1r de Batxillerat artístic aquest curs hem participat en el projecte Bòlit Mentor amb la magnífica companyía de l’artista Bàrbara Sànchez Barroso.
I aquest dissabte passat,  6 de maig, alguns alumnes vam anar a la inauguració de l’exposició on es presentava el curtmetratge que havíem filmat de manera analògica.
Vàrem poder veure el producte final de la nostra pròpia creació i vam poder escoltar els altres artistes que van treballar amb els altres instituts i descobrir com havien treballat i els seus resultats. Tot plegat molt interessant, aneu-hi!
Irene Simon, Julia Arnau, Kiara Santiago i Mei Quintana.