PROVES DE NIVELL D’ANGLÈS APTIS DEL MARC COMÚ EUROPEU (A1-C)

Acord establert entre l’institut Ferran Casablancas i el British Council, que té per objecte la realització de proves de nivell d’anglès per als nostres alumnes de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat.

L’acord gestionat pel Departament d’anglès del nostre centre permet als alumnes presentar-se a un examen APTIS, que té per objecte certificar el nivell d’anglès de l’alumne en quatre competències (comprensió lectora i auditiva, expressió oral i escrita, gramàtica i vocabulari), a les quals s’afegirà el nivell corresponent amb el Marc Comú Europeu (A1-C).
Hi ha un gran nombre d’institucions i universitats que reconeixen les acreditacions obtingudes en aquestes proves APTIS del British Council, característica que hauria d’animar a tots aquells alumnes, als quals va adreçada aquesta convocatòria, a presentar-s’hi.
L’acord amb British Council implica també una tarifa reduïda del cost de les proves.

DOCUMENTACIÓ