PROVES APTIS 2019

Benvolgudes famílies,
Per tercer any consecutiu l’ institut IES Ferran Casablancas ha arribat un acord amb el British Council per tal de portar a terme proves de nivell d’anglès (A1‐C) per a tots els alumnes del nostre centre (de 13 fins a 17 anys).
Aquest examen, anomenat APTIS, es fa per ordinador i és un sistema que permet avaluar les habilitats dels alumnes presentats, a través de les 4 competències lingüístiques (speaking, writing, listening, reading) i un component de gramàtica i vocabulari.
Els resultats obtinguts en cadascuna de les proves, s’indiquen d’acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCERL) i els alumnes reben puntuacions numèriques (0‐50) diferenciades, a tots els apartats dels quals s’examinen.
Aquestes proves del British Council són reconegudes per un gran nombre d’institucions i universitats arreu d’Europa i tenint en compte l’experiència positiva del curs anterior i els molt bons resultats obtinguts, animem a l’alumnat a presentar‐se.
REQUISITS PROVES APTIS
1. Si el nombre d’alumnes que es presenten és superior a 10, El British Council tindrà la deferència de venir a l’institut a realitzar l’examen. En cas d’un nombre inferior d’alumnes, aquests s’haurien de desplaçar al centre assignat a Barcelona. De ser així, anirien acompanyats d’un professor.
2. El cost total dels drets d’examen és de 66€.
El pagament es faria en dues parts: una primera paga senyal de 25€, per tal de garantir la reserva de la plaça, abans del 28 de febrer i la resta (41€) abans de la data d´examen.
L’ ingrés s’ha de fer al compte corrent del centre: BBVA ES3201820886310200205535

CONCEPTE: APTIS19. Nom i cognom de l’alumne, sexe i data de naixement
El justificant i full d’inscripció s’hauran de lliurar a secretaria.
L’institut Ferran Casablancas gestionarà la matrícula dels alumnes amb el British Council.
3. La data de l’examen serà durant la setmana de l’1 al 4 d’abril. L’hora i el lloc definitius es confirmarà via correu electrònic i a través de la web del centre.
4. La prova té una durada de 3 hores aprox., amb els seus corresponent descansos.

Salutacions cordials
Equip directiu