INFORMEM DE LA LICITACIÓ PÚBLICA DEL SERVEI DE BAR-CANTINA A L’INSTITUT

Amb motiu de la propera licitació del servei de cantina del nostre centre i que suposarà l’explotació del mateix servei durant el període de 1.1.2018 a 31.12.2019, amb opció a pròrroga, volem posar en el seu coneixement les següents dates relatives al desenvolupament de l’esmentat procés  i que són de compliment obligatori:

01/12/2017 Resolució d’inici i aprovació d’expedient.
01/12/2017 Elaboració del plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques.
01/12/2017 Publicar al web.
Fins 14/12/2017 a les 14:00 h Termini de presentació de plecs.
15/12/2017 Obertura de proposicions.
18/12/2017 Negociació i entrevistes.
 19/12/2017 Requerir documentació justificativa i la constitució de la garantia requerida.
20/12/2017 Adjudicació del contracte.
22/12/2017 Publicació i notificació de la resolució d’adjudicació del contracte.

Al adjudicatari, requeriment per formalitzar el contracte.

22/12/2017 Formalització del contracte.
22/12/2017 Publicació de la formalització del contracte (web centre).

Podeu descarregar els documents associats a la licitació aquí: