CARTA OBERTA

Benvolguts,

El dia 12 de març, va començar per a tots nosaltres una situació complexa amb el tancament del centre com a conseqüència de l’emergència sanitària del coronavirus. Han estat uns mesos complicats per a tots nosaltres: hem mantingut una certa activitat acadèmica sense les eines ni els recursos apropiats, sense les destreses telemàtiques entrenades i sense un període de preparació que permetés validar protocols d’ensenyament a distància.

Ara, a finals de curs, toca fer una valoració de la situació: us hem de dir que creiem que  els resultats han estat satisfactoris. És cert que hi ha hagut algunes errades en alguns procediments de gestió i en certes actuacions puntuals, degudes a aquest aprenentatge sense xarxa de seguretat, al qual ens hem enfrontat tots: professorat, alumnat i famílies. Però, tot i això, els resultats són exitosos. I l’èxit és compartit.

El professorat de l’Institut Ferran Casablancas us vol agrair, a totes les famílies, l’acompanyament que heu fet als vostres fills i filles, la generositat mostrada en la participació en l’activitat acadèmica i el vostre ajut, la complicitat i la vostra comprensió en els moments d’incertesa, per la confusió i les dificultats provocades pel confinament.

Aquest últim trimestre, s’ha demostrat com és d’important el suport de les famílies en el procés d’aprenentatge dels nostre alumnat,  que ha mostrat, majoritàriament, una gran responsabilitat en el compliment de les seves obligacions acadèmiques.

Per tal de posar en valor el seu treball, aquesta setmana es farà al web del centre la mostra” CONFINART” de feines fetes pel nostre alumnat durant el confinament.

Gràcies a totes i a tots, alumnat, famílies, professorat i treballadors del centre.

Bones vacances d’estiu!

Cordialment,