INAGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA DEL CENTRE

Ahir, 28 d’octubre de 2019, es va inaugurar la biblioteca de l’institut després de dos anys de treball conjunt de l’AMPA i la direcció del centre.

El projecte és el resultat d’aquesta enriquidora col•laboració, que té per finalitat apropar l’alumnat a la lectura i a l’estudi en un ambient tranquil i acollidor.
L’AMPA del centre ha aportat el mobiliari, els ordinadors i la persona que farà la gestió de l’espai.
Els alumnes del DI (departament interdisciplinari), juntament amb els professors Ferran Huguet, Roger Ferrer i Josep Ramírez, han estat els responsables de la instal•lació elèctrica, wifi, adequació dels espais i il•luminacions.
El centre també aporta la col•laboració de 3 professors que dinamitzaran activitats de lectura i gestió de la biblioteca.

La nova biblioteca compta amb la gran sala de lectura i estudi, un espai de lectura més acollidor i relaxat, i una sala de treball.

Inicialment estarà oberta, a partir del dia 4 de novembre, dilluns, dimarts i dijous de 16,00 h a 18,45 h.

Gràcies a tots per la vostra col•laboració.

Gaudiu de l’espai i… bona lectura!!!