BONS RESULTATS A 2n DE BATXILLERAT

La promoció 2019-2021 s’ha graduat amb uns molt bons resultats. Malgrat els efectes que ha provocat la covid-19 en l’organització d’aquests dos cursos, la gestió del nostre institut, amb una estructura de grups reduïts i semipresencialitat, no ha perjudicat pas el rendiment de l’alumnat, com demostren les notes de les PAU (121 alumnes aprovats de 123 presentats; 100% d’alumnes aprovats a Llengua catalana, amb una nota mitjana superior a la mitjana de Catalunya; alumnes amb una nota de la fase general igual o superior al 9, per la qual cosa han merescut la felicitació de la Coordinadora de les PAU a Catalunya).

“Benvolgut director

Em complau fer-vos saber que alumnat del vostre centre ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Per aquest motiu, us faig arribar la meva més cordial felicitació, que us agrairé traslladeu a tot l’equip docent del centre perquè un resultat d’excel•lència com aquest, sens dubte, reflecteix la dedicació i constància de tot un equip de professorat en el desenvolupament d’una tasca formativa duta a terme amb rigor i eficàcia, fins i tot quan les circumstàncies no són prou favorables com les que hem viscut aquests darrers anys.
Molt bon estiu!

Pilar Gómez i Cardó

Barcelona, 29 de juny de 2021

La coordinadora de les PAU a Catalunya”

L’alumnat ha sabut adaptar-se a les limitacions que ha provocat la pandèmia i s’ha comportat de forma exemplar.
Enhorabona a tot l’alumnat de 2n de batxillerat per la seva bona feina i pels seus bons resultats!