II Concurs de Fotografia (Sant Jordi 2016)

Recordeufotografia que fins dimecres 20 d’abril teniu temps de portar les fotografies per participar al Concurs de Fotografia de Sant Jordi. Bases de participació:

1. Es convoca el II Concurs de Fotografia Institut Ferran Casablancas, adreçat a tots els alumnes del centre.

1. El període de lliurament de les fotografies serà des del dia 13 d’abril fins el dia 21 d’abril de 2016. Les fotografies es lliuraran a la secretaria del centre, en horari d’atenció al públic.

1. Tema: Elements vegetals: la bellesa de les formes a la natura. Plantes, arbres, flors, fruits… Detalls, composicions, paisatges… A la primavera la vegetació esclata. Esmoleu les vostres mirades per recollir aquest moment tant singular.

1. Cada persona podrà presentar un màxim de 3 fotografies que, poden ser en blanc i negre o en color. La grandària aproximada serà de 15×20 cm.

1. Caldrà fer una impressió en paper fotogràfic.

1. Les fotografies han d’anar muntades sobre cartró ploma de format DIN A 4 de color negre. A la part posterior del cartró ploma ha d’anar enganxada una etiqueta amb el nom, cognoms i curs de l’autor/a.

1. Formaran el jurat: un membre de l’AMPA, 2 professors del departament de Dibuix, un membre de l’equip directiu i dos alumnes del centre.

1. Participar en el concurs implica donar permís a l’institut per exhibir les imatges en una exposició i a la web del centre.

1. Categories:

• Categoria A: 1r i 2n d’ESO
  • Categoria B: 3r i 4t d’ESO
  • Categoria C: 1r i 2n de Batxillerat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *