Jornada de portes obertes 2024

Benvolgudes famílies,

Ha arribat el moment que els vostres fills/es deixin l’escola i continuïn el seu procés acadèmic i maduratiu a l’institut.
Per explicar-vos el nostre projecte educatiu, ensenyar-vos el centre, i donar resposta als dubtes sobre la normativa de prescripció, us convidem a la jornada de portes obertes (JPO) que celebrarem el dia 9 de març.
Per qualsevol dubte podeu trucar al centre, 972213118, o enviar un correu a l’adreça secretaria.rahola@gmail.com.

Us convidem a la reunió de les Portes Obertes:

• Horari:

1r torn: 10.00 a 11.30 hores, per a les escoles de Taialà, Montjuïc, Eiximenis, Josep Dalmau i Carles i Santa Eugènia.

2n torn: 11.15 a 12.45 hores, per a les escoles de Joan Bruguera, FEDAC Pont Major, Domeny, Carme Auguet, Balandrau, Annexa-Joan Puigbert i Montfalgars.

• Visita virtual per l’institut: