Viatge a Dublin

Del 14 al 17 de juny alguns dels alumnes de 1r de batxillerat van realitzar un viatge lingüístic a Dublín. Els dies van estar molt aprofitats, realitzant per començar una visita guiada per a tenir un primer contacte amb la ciutat. Al dia següent, vam visitat el castell, el Trinity College i la seva antiga biblioteca on es troba el llibre de Kells, el Museu Arqueològic i la Galeria Nacional, on els alumnes van fer una cacera del tresor cercant obres d’artistes ben coneguts. A continuació van gaudir de les vistes del parc St Stephen’s Green i d’un típic ‘Fish and Chips’ al pub The Norseman, al bell cor del barri de Temple Bar. El dijous es va dedicar el matí a fer activitats del Blooms Day (al centre James Joyce, els alumnes van ser entrevistats i també van oferir un petit recital de piano) i la tarde es va dedicar a fer activitats gentilesa de l’AMPA: excursió al poble de Howth i sopar de germanor. Finalment, el divendres abans de tornar van visitar l’estadi de futbol i el museu de cera abans d’acomiadar-se de la capital d’ Eire.