Viatge a Cantàbria

Els alumnes de 4t d’ESO ja han realitzat el seu viatge de final de curs a Cantàbria.

Després de dos cursos sense poder fer el viatge per culpa de la pandèmia estem molt contents que els alumnes de 4t d’ESO d’aquest curs hagin pogut gaudir altra vegada d’aquest tan esperat viatge que culmina el seu pas per l’institut.

Van marxar dilluns 13 de juny rumb cap al Nord. Aquest dia el van passar en ruta amb el bus. A la nit van agafar forces per emprendre totes les activitats previstes durant l’estada.

• Visita al Parc de Cabarceno, on van tenir l’ocasió de veure una gran varietat i un gran nombre d’animals que viuen en aquest parc. Els goril·les són els que més van simpatitzar amb ells.

• Activitat d’espeleologia en una de les més de 9.000 cavitats subterrànies que hi ha a la regió i que van poder visitar fent un espeleopasseig i gaudir de las meravelles que hi ha baix terra. Per completar van poder visitar el museu de les coves d’Altamira i també el poblet on està ubicat: Santillana del mar.

• Curs de surf a la prestigiosa escola càntabra de surf de Somo. Tarda de platja i banyada al Cantàbric ( amb aigües uns quants graus per sota de les que estan acostumats al Mediterrani).

• Visita al museu marítim de Santander on l’interès que van mostrar els alumnes va sorprendre gratament la guia. La veritat és que va ser molt interessant, especialment si ets d’un poble mariner.

• Visita guiada per la bahia de Santander fins a la platja del Sardinero. Visita llampec a la botiga del Ràcing de Santander abans de pujar al bus per emprendre el camí de tornada i… divendres de ruta fins a la Cala.