Graduació 2n Batxillerat i Batxibac

El passat divendres 9 de juny es va celebrar la graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. A l’acte hi va assistir professorat del centre, pares i mares, familiars i amics dels graduats, personal no docent, representant de l’Ajuntament. Com cada any es tracta d’un acte de comiat on hi ha diversos parlaments, entre ells professors que marxen del centre després de molts anys, enguany en Fèlix Edo Tena, professor de música molt implicat en les activitats del centre. També van parlar el Director i una representació de l’alumnat fent un repàs de la seva estada a l’institut.