Formació en primers auxilis al PFI i al CFGM

La primera setmana de gener, el PFI d’Auxiliar d’Obres d’Interior i el CFGM de Gestió Administrativa i Promoció Turística va rebre la formació en primers auxilis de la mà de Jordi Bort, caporal del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya i formador el Consell Català de Reanimació.

Durant la formació, l’alumnat va poder practicar els diferents protocols que conformen el suport vital bàsic (SVB), la reanimació cardiopulmonar (RCP) i l’ús del desfibril·lador extern automàtic (DEA), així com també la col·locació del ferit en posició lateral de seguretat (PLS).

Jordi ens va recordar la importància de la realització de l’RCP i l’ús del DEA en els primers minuts, mentre s’espera l’arribada dels serveis mèdics, per tal d’assegurar la supervivència de les persones que han sofert una aturada cardiorespiratòria.

Des del Departament de Formació Professional, i de tot el centre, volem agrair, un any més, la col·laboració de Jordi Bort en una tasca tan important com és la formació en primers auxilis de l’alumnat del centre.