El PFI visita la Fundació Laboral de la Construcció

El dimecres 22 de febrer l’alumnat del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura es va desplaçar a Badalona per visitar el centre de formació de la Fundació Laboral de la Construcció.

José Luis Mármol, responsable de seguretat i salut; Isabel Valle, responsable comercial; i Alba, tècnica en PRL; ens van acompanyar durant la visita i ens van mostrar els diferents espais dels quals disposa el centre de formació, així com les diferents formacions que es realitzen tant de PRL en els diferents àmbits de la construcció com dels diferents oficis.

L’alumnat va poder fer ús dels simuladors de carretó elevador (toro), veure i aprendre sobre els diferents equips de protecció individual (EPI) d’ús habitual a l’obra i els equips de protecció col·lectiva (EPC) per treballs en altura que es troben instal·lats a l’espai de pràctiques del centre de formació.

Un cop finalitzada la visita a la fundació, vam dirigir-nos al centre de Barcelona per dinar i veure la Sagrada Família i l’estat d’unes obres tan emblemàtiques, especials i complicades com aquestes.

Des del PFI, i de tot el centre, volem agrair a José Luis, Isabel i Alba l’atenció rebuda durant tota la visita i els contactes previs per organitzar-la.