Formació a l’alumnat del PFI

El dilluns 13 de desembre del 2021 els alumnes del PFI Aux. d’Obres d’interior i pintura de l’Ametlla de Mar van realitzar una formació de 4 hores de suport vital bàsic (SVB), reanimació cardiopulmonar (RCP) i desfibrilador extern automàtic (DEA) dintre del mòdul professional de prevenció bàsica en riscos laborals.

Durant la formació impartida per Jordi Bort, caporal del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya i instructor de l’institut de Seguretat Pública de Catalunya i del Consell Català de Ressuscitació, l’alumnat va aprendre els protocols d’actuació bàsics en casos d’ennuegament i aturada cardiorespiratòria així com també la correcta utilització del DEA.

Durant el tercer trimestre, Jordi Bort tornarà a realitzar noves formacions de SVB i DEA a l’alumnat de l’Institut Candelera amb l’objectiu de convertir tant al centre com al municipi en espais cardio-protegits.

Des del PFI i del conjunt de l’Institut Candelera volem agrair a Jordi Bort la seva col·laboració en la realització d’aquesta formació tant important.