Entrevistes en anglès amb alumnes gambians

El passat 16 i 17 de novembre, els alumnes de 3r i 4t van rebre a l’hora d’anglès uns convidats molt especials: en Dembo, en Lamin i en Moudou. Aquests tres alumnes procedents de Gàmbia estan realitzant el PFI al nostre centre durant aquest any escolar.

Aprofitant que són nadius de la llengua anglesa, es va proposar als alumnes d’ESO que preparessin unes preguntes i se sentissin periodistes per una estona, realitzant una entrevista als tres alumnes gambians.

L’activitat, no només tenia el propòsit de mostrar una variant de l’anglès a la qual els alumnes no estan gens acostumats (normalment es presenten activitats en anglès britànic i americà), sinó també el fet d’apropar una altra realitat als alumnes.

Gràcies Moudou, Lamin i Dembo per compartir el vostre temps i les vostres experiències amb nosaltres.