Fira d’empreses simulades a l’INS Montsià

El passat 14 de març l’alumnat del CFGM de Gestió Administrativa que està cursant el mòdul d’empresa a l’aula va participar a la 2a Fira d’empreses simulades de l’INS Montsià a Amposta.

En aquesta jornada, es van reunir alumnes de diferents centres de les Terres de l’Ebre, Tarragona i Lleida que estan cursant el mateix mòdul professional i que fan ús del programa SEFED (Simulació Empresarial amb Finalitat EDucativa).

El nostre centre va presentar els productes i promocions de l’empresa que s’ha creat el present curs i que l’alumnat ha batejat com Tuna Treasures S.A. . Aquesta empresa simulada, inspirada amb el Grup Balfegó, ofereix serveis turístics a l’Ametlla de Mar relacionats amb la tonyina així com també productes alimentaris d’alta qualitat d’aquest peix.

Durant la trobada, l’alumnat va mantenir reunions i trobades amb altres empreses per tal d’arribar a acords per la compra-venda dels productes i serveis així com també establir contractes de compra recurrent aconseguint millors preus.

El professorat i l’alumnat ha valorat molt positivament aquesta experiència que, a banda d’apropar l’alumnat a situacions laborals reals, ha permès posar en pràctica algunes de les competències assolides en altres mòduls professionals.