El PFI visita una obra a l’Ametlla de Mar

Continuant amb les visites formatives emmarcades dintre el mòdul professional d’obra de paleta bàsica, el passat divendres 19 de novembre del 2021 els alumnes i professors del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura de l’institut Candelera van visitar una obra de nova construcció d’un edifici a l’Ametlla de Mar que està realitzant l’empresa SERCONS (Serveis i construccions integrals l’Ametlla SL).

El gerent de l’empresa, Fabián Piñol, ens va explicar de forma molt detallada la fase en la que es troba actualment l’obra i els treballs que s’estan realitzant. L’alumnat va poder veure de primera mà el conjunt d’armadures que conforma la fonamentació i comprovar que aquestes es corresponen amb el que s’indica als plànols del projecte de l’obra.

A més, Fabián va aprofitar la visita per tal de motivar l’alumnat a ampliar el treball tècnic i de coneixements professionals relacionats amb la construcció amb els coneixements matemàtics de càlcul i geometria i així poder exercir de forma més eficaç les tasques de l’obra.

Des del centre volem agrair a l’empresa SERCONS, i concretament a Fabián, la seva predisposició per col·laborar amb el centre i el PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura.