Visita equip directiu Escola La Pau

Fa uns dies vam informar-vos de la iniciativa de l’escola la Pau per reformar el seu espai de menjador, i construir una cuina pròpia al centre. Aquest projecte està en fase de valoració per part de la ciutadania mitjançant la plataforma Decidim de l’Ajuntament de Barcelona: Menja bé i en pau al barri La Pau. Aquesta fase s’estén des del 22 de març al 5 d’abril del 2021, ambdós dies inclosos, i qualsevol persona de 14 anys o més i empadronada a Barcelona, pot donar suport als projectes presentats que consideri. Els projectes amb més suports recollits es consideraran com a prioritaris i passaran, en primer lloc, a la fase de concreció i, posteriorment, a la fase final de votació.

Avui l’institut ha acollit una visita de l’equip directiu de l’escola, que ha presentat el projecte a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i Batxillerat, i els ha demanat el seu suport al projecte. Disposeu de tota la informació en aquest document, i des de l’institut us encoratgem a participar en el procés i recolzar aquesta iniciativa.