Coneixes el servei JIP (Jove, informa’t i participa)?

El servei JIP (Jove, Informa’t i Participa) és un servei de informació i dinamització per l’alumnat de l’ESO, que trobareu al pati de l’institut un cop per setmana (els dimarts). La referent del Bernat Metge és la Clara Domènech i li podeu preguntar qualsevol cosa que us neguitegi!

També la trobareu a les aules fent càpsules informatives sobre sexualitat, gènere, salut, sostenibilitat …i també podeu participar de les activitats de diades internacionals en el pati: el dia per la eliminació de la violència en vers les dones, per la pau i no violència, contra el racisme, contra la LGTBIfòbia …entre d’altres.

A més, fan acompanyament a les delegades i conselleres del centre, comissions d’alumnes i assembles, i poden recollir les vostres idees o propostes d’activitat. No ho dubtis i comparteix-la amb ella, perquè intentarà trobar la manera de portar-la a terme!