Vols formar-te en participació?

Des del Consell de la Joventut de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona continuen treballant per fomentar la participació estudiantil en els centres educatius de secundària de la ciutat. Són conscients de la importància dels espais de participació de les persones estudiants, així com de la importància de que estiguin formades i tinguin plens coneixements del que implica la representativitat i les estructures de participació dels centres.

És per això que s’ha ampliat el termini d’inscripció a aquesta formació sobre representants de l’alumnat al Consell Escolar fins dimecres 20 d’octubre. Les inscripcions estan disponibles a: Inscripcions Formació sobre representants de l’alumnat al Consell Escolar.

📆 QuanEl dimecres 27 d’octubre del 2021 de les 9:00 h a les 14:00 h.

📌 On: Espai Jove la Fontana

👥 A qui va dirigit: Estudiants que es plantegin presentar-se com a representants del Consell Escolar de centres de secundària de Barcelona.

💸Preu? Les formacions són totalment gratuïtes!