Horari del dijous 22 de desembre

El proper dijous 22 de desembre és l’últim dia del trimestre. L’horari per a l’alumnat serà de 9 a 11h del matí. Les activitats estan repartides de la següent manera:

9-10.30 h
Tutoria i lliurament de notes

10.30-11 h
Revisió d´exàmens i reclamacions

11.30-13.30
Claustre de professors

Els desitgem molt Bones Festes… Llegeix més»

Programa Salut i Escola

Recordeu que, com a part del programa Salut i Escola, la infermera Davinia Vàzquez atendrà les consultes que qualsevol alumne/a li vulgui fer.
L’horari d’atenció a l’alumnat serà: Dimarts d’11:00 h a 12:00 h

1r Mercat Cooperatiu Escolar de Sant Martí

El proper dissabte 10 de desembre celebrem el 1r Mercat Cooperatiu Escolar de Sant Martí organitzat per les escoles La Palmera i Sant Rafael i l’Institut Bernat Metge.
Us hi esperem de 10h a 13h a la Rambla Guipúscoa entre el carrers Cantàbria i Puigcerdà.
Els beneficis… Llegeix més»

Activitats setmana de la Ciència.

Dins del marc de la Setmana de la Ciència que s’ha celebrat de l’11 al 20 de novembre, alguns  alumnes de l’institut Bernat Metge han realitzat diverses sortides a centres de recerca.
– Els alumnes de Biologia de B2A: al Parc Científic de Barcelona van realitzar… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

Calendari del procés electoral a Consells Escolars
 A partir del 7de novembre: Convocatòria d’eleccions.
Publicació dels censos electorals provisionals en els taulers del centre
Publicació de vacants, forma i termini de presentació de candidatures.
Entre  el 7 i el 18 de novembre:  Calendari de presentació de candidatures:  Els candidats… Llegeix més»