Sortides

sortides-1

Sortida de l’alumnat de 1r d’ESO com a activitat escolar del Treball de Síntesi a les coves de l’Espluga de Francolí el proper 25 de maig de 2021. Data límit per lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar: 23 d’abril.

_________________

Sortida de l’alumnat de 2n d’ESO de la matèria optativa d’Educació Física a Xtreme Park de Cambrils el proper 11 de març de 2021. Data límit per lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar: 26 de febrer.

_________________

Sortida de l’alumnat de 1r de batxilerat a l’Institut de Paleocologia i Humana i Evolució Social el dia 24 de març. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 13 de març.

_________________

Sortida de l’alumnat de 1r de batxilerat (Química) a l’Institut Català d’Investigació Química de Tarragona el dia 20 de març. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 13 de març.

_________________

Sortida de l’alumnat de l’optativa de tecnologia al Cosmocaixa e Barcelona per participar en el taller Impulsem la robòtica. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 6 de març.

_________________

L’alumnat de francès de l’ESO assistirà a la representació de l’obra Quasimodo al teatre la Salle de Reus el dia 18 de març. La data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 28 de febrer.

Full informatiu 1r i 2n ESO

tFull informatiu 3r, 4t i 1r de BATX

_________________

Sortida de l’alumnat de 1r de batxillerat per visitar el Museu del Cau Ferrat i realitzar la ruta literària Rusiñol – Maragall a Sitges el dia 26 de març. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 28 de febrer.

_________________

L’alumnat de 1r d’ESO visitarà el Museu Molí Paperer de Capellades on, a més de la visita hi realitzaran un taller. La sortida serà el dia 16 de març. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 28 de febrer.

_________________

L’alumnat de Literatura catalana de 2n de Batxillerat assistiran a les III Jornades de potenciació de la literatura catalana que organitza la URV el dia 26 de febrer. Data límit per lliurar la documentació el dia 21 de febrer.

__________________

Sortida de l’alumnat de 4t d’ESO el dia 13 de març a l’Espai de l’estudiant a Valls. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 26 de febrer.

_________________

Sortida de l’alumnat de 4t d’ESO (Ciències aplicades) a l’Institut Català d’Investigació Química de Tarragona el dia 27 de febrer. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 14 de febrer.

_________________

Sortida de l’alumnat de 2n de batxillerat al teatre Bartrina per assistir a la representació de l’obra Mirall trencat el dia 27 de febrer. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 7 de febrer.

_________________

Sortida de l’alumnat de l’optativa d’Economia de 4t d’ESO per visitar l’empresa Idlid Foods a Parets del Vallés el dia 28 de gener. Data límit per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar el dia 22 de gener.

_________________

Sortida de l’alumnat de 4t d’ESO per visitar les instal·lacions de TV3 i el modernisme a Sant Joan Despí el dia 17 de desembre. El dia 22 de novembre serà el darrer dia per a lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment familiar.

_________________

Sortida de l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat al Teatre Metropol de Tarragona el dia 10 de desembre. El dia 22 de novembre és el darrer dia per lliurar el comprovant de l’ingrés i el consentiment de la família. Per a més informació consulteu els següents documents.

Full informatiu 1r Batxillerat

Full informatiu 2n Batxillerat