25N: “Desmuntem les frases tòxiques”

Amb motiu de la celebració del Dia internacional per a l’erradicació de la violència envers les dones, aquest dimarts 25 de novembre, l’alumnat del centre ha participat en una activitat per posar en evidència aquells comportaments hostils envers les dones dels quals no sempre en… Llegeix més»

Estrenem piano. Gràcies, Anna i Isaac!

Des d’aquest curs l’institut ja disposa d’un magnífic piano de cua, que presideix l’escenari de la Sala d’Actes Rosa Izquierdo. I tot gràcies a la generositat de l’Isaac, de l’orquestra “Costablanca”, i de l’Anna Espinosa, antiga professora del centre, que aquest passat… Llegeix més»

Si et mous, el món es mou

Comencen els preparatius per córrer la VI Cursa “KILÒMETRES DE SOLIDARITAT”
Els dies 10 i 11 de desembre ens posarem el dorsal i demostrarem del que som capaços de fer tots junts.
Aquesta edició té com a objectiu sensibilitzar i recollir donacions que ingressarem a l’ONG Save… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc. Els… Llegeix més»

Estada Erasmus+ de “Job Shadowing” a Portugal

Tres professors del nostre institut – David Aguilera, Pau Balmaña i Joan Teixell – han participat en una estada Erasmus+ de Job Shadowing a l’Agrupamento de Escolas Moinhos da Arroja, a Odivelas (Portugal). L’objectiu de l’experiència ha estat conèixer de prop el funcionament d’un centre… Llegeix més»