Xerrada de l’alumnat de 3r d’ESO

El passat dimarts 22 de gener l’alumnat de 3r d’ESO vam rebre una xerrada dels mossos d’esquadra de la comissaria de Tàrrega sobre les situacions de risc en què ens podem trobar els joves.

Va ser una exposició molt interessant ja que va informar-nos de temes molt diversos i alhora força interessants; drogues, alcohol, baralles, amenaces de bomba, pintades i graffitis, ciclomotors, aquests gossos perillosos, xenofòbia i racisme… També ens va explicar totes les conseqüències d’aquests actes i els càstigs que pot comportar la seva pràctica.

En definitiva, creiem que va ser una xerrada interessant i molt instructiva perquè ens va explicar coses importants que ens podem trobar en el dia a dia de la vida.

Laia Tamarit i Maria Raïch | 3r ESO B