Eleccions al Consell Escolar

Dimecres, dia 16 es van celebrar les eleccions per renovar els membres del consell escolar del sector alumnat i professorat. La vigília havia votat el sector PAS i l’endemà ho van fer els pares i mares…

Vaig tenir el privilegi de poder-les viure en primera línia perquè actuava com a secretària de la mesa electoral i per això havia d’anar escrivint els noms de les persones que venien a votar. Em vaig adonar que aquell edifici acull moltes persones!

Va ser una experiència molt interessant i grata, ja que vius de molt a prop unes eleccions… l’entusiasme dels candidats, i dels votants, la incògnita de qui guanyarà, i el dubte de a qui votar. Personalment, el que més m’il·lusionava era el recompte final.

La jornada va mobilitzar tots els alumnes presents, i va comptar amb un nivell de participació bastant alt. Penso que és una bona ocasió per aprofundir en el que vol dir democràcia i actuar responsablement.
A nivell personal en faig un balanç molt positiu d’aquesta jornada i espero poder-la repetir en un futur.

Paula Vila | 3r ESO A