Xerrada d’en Jordi Barrera

El passat 25 de maig es va celebrar el tradicional acte de lliurament d’Orles a l’alumnat de 2n de Batxillerat, concretament la promoció 2010-202. La promoció que acaba els seus estudis enguany ha estat apadrinada per en Jordi Barrera, un exalumne del nostre centre que va cursar estudis d’enginyeria aeronàutica i que actualment està treballant a Londres en el disseny de satèl·lits artificials.

La jornada es va iniciar amb una xerrada que en Jordi Barrera va fer a l’alumnat de 2n cicle dESO i Batxillerat a la sala d’actes del centre. La xerrada va dur per títol “Explorar l’espai: un univers per conèixer”, en què el conferenciant va anar analitzant quin ús fem actualment de l’espai, quines tecnologies fem servir per arribar-hi i com la investigació espacial influeix en la nostra vida quotidiana. Va ser una xerrada que va despertar un gran interès en tots els assistents i que es va cloure amb un torn de preguntes en què el públic va poder dialogar amb en Jordi Barrera sobre les seves experiències professionals.

A continuació podeu veure l’enregistrament complet de la xerrada:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7b-Oxa4PiTY[/youtube]