Xerrada dels Mossos d’Esquadra sobre Internet

Dimarts 2 de novembre els alumnes de 1r d’ESO vam assistir a una xerrada que ens va fer una agent del cos dels Mossos d’Esquadra sobre els perills de la xarxa Internet. Aquestes xerrades les fem durant les hores de tutoria.

L'agent dels Mossos durant les explicacions.

Els objectius de la xarrada són  conscienciar els menors de l’ús que en fan de la xarxa. Nosaltres com a menors hem de fer un ús adient de l’ordinador.

Ens van explicar coses que ens podrien passar a nosaltres o bé que ens podrien afectar, com per exemple, que a Internet ens poden enganyar, etc.

La xarxa d’Internet és perillosa  solament si no es sap fer un bon ús del sistema.

També ens van explicar algunes coses que son legals o il·legals quan utilitzem Internet, com per exemple pujar la imatge d’ alguna persona que no desitgi aparèixer públicament a Internet, etc.

La xarxa Internet es un estri molt útil, però no cal abusar-ne. És útil per fer treballs, per cercar informació, per comunicar-nos amb altres persones, etc.

L'alumnat escoltant la xerrada.

Va ser una xerrada molt útil i entretinguda.

Sílvia Marí