Visita al Parlament (3r d’ESO)

“El passat 6 de maig de 2019, els alumnes de 3er d’ESO vàrem anar a Barcelona on un parell de guies ens varen mostrar la història i les formes del barri de la Ribera i del casc antic de Barcelona amb l’ús d’uns aparells d’audioguia que ens permeteren seguir les seves explicacions i observar allò que creièssim convenient  al llarg del recorregut. Vàrem descobrir que a l’església de Santa Maria del Mar hi havia un escut del Barça, el consolat de mar, les forques on penjaven els delinqüents, el significat de la flama del fossar de les moreres o el Born entre altres coses. Després vàrem passejar pel Parc de la Ciutadella aprenent coses com ara que un estudiant d’enginyeria de la Universitat de Cervera, el General Prim, el va cedir a la ciutat o que hi ha un mamut i un llac amb barques. Finalment, vàrem accedir al Parlament de la Ciutadella on ens van explicar el funcionament del poder legislatiu i ens vàrem fotografiar a l’hemicicle i a l’escala principal per on hem vist passejar-se tants polítics per la televisió. Fins i tot vàrem veure el president del Parlament, Roger Torrent”.