Els alumnes de 1r d’ESO de Ciències Socials visiten la Tàrraco Romana

Els alumnes de 1er d’ESO van visitar el passat 8 de maig la Tàrraco Romana en la sortida organitzada pel departament de Ciències Socials del nostre institut, i acompanyats pels professors Anna Falip, Natàlia Buira i Josep Maria Armengol. La visita va començar amb la contemplació de la Maqueta de Tàrraco al segle II dC i les muralles romanes. Després van gaudir de les estructures del Fòrum Provincial així com de la visió de la façana de la Catedral on hi hagué el Temple de l’emperador August. Passejant a través del Carrer Major van arribar a les voltes subterrànies del Circ romà i finalment van contemplar l’amfiteatre des de les grades i l’arena retornant a la història dels espectacles de gladiadors i feres. Alguns alumnes es van vestir a la moda romana i tots van manipular taules d’escriptura amb cera i joguines com els daus i les nines tal com ho feien les nenes i nens en època romana. El temps agradable i la diversió els va acompanyar durant tot el viatge a la Tarragona més clàssica i antiga.