Viatge final de curs de 1r de Batxillerat a València

Els alumnes de 1r de Batxillerat, els dies 20, 21 i 22 de juny vam anar de viatge de final de curs a València.

El primer dia, després de quatre hores de viatge, vam arribar a la ciutat de València i vam anar a visitar l’Oceanogràfic, en el qual hi vam poder veure tota espècie d’animals marins. Ens va resultar molt divertit veure l’espectacle de dofins que ens van oferir. Tot seguit, vam anar a dinar i per la tarda vam acabar de veure tots aquells animals marins que encara no havíem pogut veure. Per acabar d’arrodonir el dia, vam visitar la Ciutat de les Arts i de les Ciències i vam veure una pel·lícula a l’Hemisfèric.

El segon dia, ens vam llevar d’hora per endinsar-nos al centre de la ciutat de Gandia i vam visitar el Palau Ducal dels Borja. Seguidament, vam passejar per aquella part de la ciutat i vam anar a l’hotel a dinar. A la tarda vam anar tots plegats a la Platja Nord de Gandia i quan vam tornar a l’hotel, vam passar la tarda a la piscina per donar per finalitzat el dia.

L’últim dia vam passar el matí a la mateixa platja que el dia anterior, i dividits amb dos grups, els monitors ens van anar explicant les diferents activitats que havíem d’anar realitzant. La majoria d’elles eren d’aigua, com per exemple piragüisme, Windsurf, vela, surf, kite surf i body-boards, entre d’altres. Vam dinar a la platja però malauradament feia molt vent i només vam poder jugar a vòlei mentre es feia l’hora de tornar a l’autobús.

Va ser una experiència perfecta per gaudir d’uns dies tots junts fora de l’aula i poder conèixer-nos més en la convivència.