Donem a conèixer el Projecte Òliba!

El 7 de juliol el nostre centre ha participat en el II Simposi d’Aprenentatge Servei i Servei Comunitari Ambiental de Catalunya.

En aquesta trobada s’ha projectat un vídeo realitzat per dos alumnes de l’institut que explica la importància del projecte òliba. D’altres centres educatius també han presentat altres propostes i els ponents convidats han tractat els temes sobre els reptes de l’ApS a partir d’aquestes experiències.

Les administracions i entitats que ho organitzen són: la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Societat Catalana d’Educació Ambiental (SCEA), el Centre Promotor d’Aprenentatge Servei i la Xarxa per a la Conservació de la Natura i la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (XESC) i el Col·legi de Pedagogia de Catalunya.