Sortida a la UAB: Què farem?

El passat 7 de febrer els alumnes de 2n de Batxillerat  vàrem anar a la jornada de portes obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona, situada a Cerdanyola del Vallès. L’institut organitza aquesta sortida amb l’objectiu de trobar noves respostes als nostres interrogants i d’aclarir dubtes sobre el nostre futur, perquè molts de nosaltres estem indecisos respecte quins estudis farem i a què ens dedicarem al llarg de la nostra vida. Al matí, vam poder assistir a les diverses xerrades on ens presentaven els diferents graus que ofereix la UAB.

El campus universitari ens va semblar el paradís, ja que en comparació amb l’institut és molt més gran. A més, està dividit en diverses facultats amb aules àmplies on hi caben centenars d’alumnes.

De cara a l’any vinent, espero que tots nosaltres puguem estudiar el que ens motiva, ja que d’aquesta manera serà més agradable i alhora gaudirem del que realment ens agrada.

Ariadna Benítez | 2n de Batxillerat

1. un que va passar per l'Antoni Torroja

Si als que acabem ens diuen que no hi ha feina, no vull saber què passarà ab tots els que venen al darrera… Que tinguem sort!