Trobada esportiva a Mollerussa

El dijous 31 de març un grup d’alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar a Mollerussa per participar en la 4a  Trobada Esportiva Territorial de Secundària.

Alguns alumnes que van assistir a la Trobada

Aquesta activitat va consistir a passar un matí fent diferents esports i “competint” amb instituts de la resta de la província. Ens vam aplegar uns 32 instituts, amb un total de 1.300 alumnes. Estàvem dividits en 9 grups. Tots els grups formàvem part d’un quadre de rotacions i, en un temps de 25 minuts cadascuna, féiem l’esport que tocava, i que eren els següents: futbol, Taek-won-do, artístic word, bitlles, piragües, inflables, aeròbic, korfball, bàdminton i balance bikes.

Els nostres alumnes durant la Trobada.
Uns altres alumnes durant la Trobada.

Tots els alumnes que hi van anar són alumnes que setmanalment fan activitats esportives extraescolars dintre del PCEE (Pla Català d’Esport a l’Escola).

Departament d’Educació Física