Sortida a la Serra de Rubió

El passat dilluns 15 de novembre, les dues classes de tercer d’ESO vam anar al parc eòlic de la serra de Rubió (Anoia) acompanyats per la professora de tecnologia, Silvia Pascual, i el professor de Biologia i Geologia, Antoni Mayoral.

moli
Un dels molins del parc de Rubió

En arribar al parc eòlic vam fer una paradeta de 20 minuts per esmorzar, després ens vam dividir en dues parts, 3r A i 3r B. Primer els de 3r A vam anar a veure els molins de prop, mentre els de 3rB vam anar a un taller a fer activitats.

Al taller, la Marta, una monitora, ens va explicar com funcionaven les energies renovables i les no renovables, i també ens va parlar sobre les centrals tèrmiques i les nuclears. Ens va explicar els residus que generen, que gasta i també el que consumeix. També ens va dona molta imformació sobre els molins.

En acabar el taller, ens vam canviar amb els alumnes de 3r A i ells van anar a fer el taller mentre nosaltres anàvem a veure el molins com ells havien fet abans. Allà ens vam adonar que els molins no són tan petits com els veiem per la carretera i vam fer una prova per veure quants alumnes agafant-se les mans es necessiten per poder donar tot el tomb a un molí i ens va explicar molties coses sobre les coses bones i les no tan bones dels molins.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *