Primera trobada esportiva de la Segarra

El passat divendres dia 25 a la tarda, es va celebrar a Guissona, la primera trobada esportiva de la Segarra, organitzada pel Consell esportiu de la Segarra, dirigida a alumnes d’ESO.
En aquesta trobada els alumnes dels quatre Instituts de la Segarra van poder competir el Futbol Sala i Pàdel i van poder gaudir d’una sessió de Zumba.
L’activitat es va realitzar entre les instal·lacions de l’Institut de Guissona i les pistes del Pàdel Guissona.
Cal destacar que en la competició de Futbol Sala, dels 3 equips que van participar del nostre centre es va obtenir el segon lloc en la categoria infantil i el segon lloc a la categoria cadet.
Tots els alumnes participants van gaudir d’un bon dia d’esport i van poder relacionar-se amb nois i noies d’altres centres.