Copa Cangur 2019

El passat dijous, 24 de gener, es va disputar a l’institut Alfons Costafreda de Tàrrega la fase comarcal de la Copa Cangur 2019, on l’INS Antoni Torroja hi va ser present amb dos equips.
La Copa Cangur és un concurs d’aplicació de 10 problemes en relació amb les matemàtiques en un format que destaca per la seva jugabilitat i que atreu força als participants ja que les puntuacions pels encerts varia en funció del nombre d’errades anteriors o del temps que es tarda en resoldre els problemes plantejats. A més, els alumnes en tot moment tenen projectada la classificació, els encerts i errors comesos i la variació de la puntuació.
Els equips estan formats per una barreja de 7 alumnes de 2n ESO i 3r ESO. Els integrants que van representar institut aquest any van ser: Guillem Carulla, Anna Evans, Anna Farré, Albert Albareda, Júlia Farré, Jordi Bargués, Ainara Pons, Judit Borrell, Duna Vilaplana, Vinyet Gòdia, Berta Pedrós, Laura Sala, Aina Roqué i Alba Gutiérrez.

Després d’una hora d’intens concurs els equips de l’INS Antoni Torroja van quedar en una meritòria 5a i 8a posició d’un total 12 equips de Tàrrega, Agramunt, Guissona i Cervera.
Gràcies per la vostra participació nois/es!
Departament de matemàtiques