Els alumnes de francès de 3r d’ESO anem a París

Durant els dies 14 i 17 de desembre de 2015, els alumnes de 3r d’ESO que fan l’assignatura de francès vam anar a visitar París, capital de França.

El primer dia vam arribar amb l’avió a l’aeroport de París CDG, i després vam agafar els “Rodalies” de França (SNCF) per arribar a la Gare du Nord, situada a quatre passes d’on estàvem allotjats. Vam visitar el museu del Louvre: Vam veure, entre molts d’altres, la Mona Lisa de Leonardo Da Vinci i moltes escultures. Vam acabar el dia passejant des del museu fins a l’alberg pels carrers de la ciutat.

El segon dia vam començar-lo visitant l’Església de la Madeleine: un impressionant edifici al bell mig de París. Passejant i passejant per París vam veure el riu Sena per primera vegada, un mercat de Nadal situat al principi de l’avinguda dels Camps Elisis, l’assemblea nacional… Vam arribar fins a la Torre Eiffel, on vam poder pujar i fer-nos fotos en un dels símbols per excel·lència de la ciutat. Vam visitar el Museu d’Orsay, situat en una antiga estació de ferrocarril. Vam acabar el dia a l’Arc de Triromf.

El tercer dia vam visitar Les Catacombes, uns túnels soterrats envoltats d’ossos que segons diuen provenen de la gent que va morir en una pesta fa moltíssims anys. Al migdia vam anar al barri Llatí, i vam finalitzar el dia a Notre Dame, la primera catedral gòtica del món.

L’últim dia el vam dedicar a passejar per la zona nord de la ciutat, i vam visitar la Basílica del Sacré Cœur. A la tarda vam tornar cap a l’aeroport per agafar el nostre vol cap a Barcelona. L’experiència va ser molt bonica.

IMG_20151215_130835