Olimpíada d’Economia a la Universitat de Lleida

El passat dilluns 29/04 es va disputar la fase local de l’Olimpíada d’Economia a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

L’Olimpíada d’Economia és un concurs acadèmic d’àmbit estatal, que té com a objectiu estimular i fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves i aprofundir els lligams necessaris entre els estudis de secundària i universitat. A més, és una gran eina per preparar la prova de selectivitat de la mateixa assignatura ja que l’estructura de l’examen i el temari són molt similars.

Aquest any i per primera vegada, l’instiut Antoni Torroja hi va ser present ja que el Xavier Trilla, Jordi Trilla i Marc Celeiro, alumnes de 2n de batxillerat, hi van participar.

Per finalitzar, agrair als alumnes assistents la seva presència per l’esforç que suposa anar a Lleida entre setmana i en horari extraescolar.

Joan