Geometria amb bombolles de sabó

El dimecres 1 de març, l’alumnat de 4t. ESO i de 1r. de batxillerat van assistir al taller de geometria amb bombolles de sabó.

Segons un alumne de 4t. ESO, que ha fet un recull de tots els comentaris dels assistents, considera que l’activitat ha suposat una gran experiència per poder aprendre i gaudir de les matemàtiques d’una forma més divertida i entenedora.

Ha sigut un moment màgic ja que aprens diferents aspectes que ens trobem a la vida quotidiana i ens dona una explicació matemàtica d’una manera fàcil.

Aquest taller ens ha donant una visió diferent de veure els objectes, a més l’alumne afirma que ” on no veia res ara veig matemàtiques.”

Per tant, es tracta d’una activitat ben profitosa i que esperem poder tornar a repetir.