Exposició sobre violència masclista

Portada del fulletó de l'exposició

La setmana del 18 al 22 d’octubre vam tenir instal·lada al nostre centre l’exposició Desmuntem mites? Violència masclista en la parella. L’exposició, organitzada per l’Institut Català de les Dones de la Generalitat de Catalunya i amb el suport de la Paeria de Cervera, consta d’una sèrie de panells en cadascun dels quals es desmunta un mite que amaga situacions de violència masclista. Es tracta d’una exposició mòbil i itinerant que des del mes d’abril d’enguany ha viatjat per diversos indrets de Catalunya.

L’exposició va adreçada a l’alumnat de 2n cicle d’ESO i de Batxillerat. Els alumnes han visitat l’exposició, situada al passadís del primer pis del centre, en el marc de l’assignatura d’Educació per a la ciutadania o durant les sessions de tutoria.

L’objectiu de l’exposició és conscienciar els visitants de les situacions de violència masclista que poden amagar-se sota estereotips socials comunament acceptats.

L'alumnat visitant l'exposició
L'alumnat treballant a l'exposició