Exposició sobre Josep Solsona

A finals d’octubre i principis de novembre tots els alumnes d’ESO de l’institut vam anar al Museu Comarcal de Cervera a veure una exposició sobre l’escriptor cerverí Josep Solsona. Aquesta activitat ha estat coordinada pels Departaments de Català i de Castellà del centre.

En aquesta exposició, les comissàries (na Montse Pont i na Carme Bonet) van explicarnos la vida d’aquest autor cerverí relativament desconegut i quin havia estat el procés de creació de l’esmentada mostra. Vam poder  visualitzar uns petits poemes escrits per l’autor Josep Solsona. També vam poder veure un petit reportatge sobre la seva vida i el lloc on ell soviet treballava. Molts de nosaltres ens hem quedat sorpresos sobre la quantitat d’escrits que han pogut recopilar.

L'alumnat de 3r durant la visita a l'exposició

En acabar la visita vam haver d’escriure uns petits poemes i cal·ligrames amb les impressions que n’havíem tret.

La sortida només va durar una hora, però ens va agradar moltissim aquesta exposición es a Cervera durant dos mesos aproximadament.